در اختتامیه سومین دوره از جایزه بازیهای جدی (SeGaP2019) که ششم دیماه 1398 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بازیسازان و بازیپژوهان دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز موفق به کسب عناوین مختلف و جوایز متعدد بالغ بر ۷۰ میلیون تومان شدند. همچنین جایزه بزرگ بهترین بازی جدی سال و همچنین جایزه بهترین مقاله پژوهشی سمپوزیوم بازی های جدی به تیمهایی از دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعلق گرفت.
در اختتامیه سومین دوره از جایزه بازیهای جدی (SeGaP2019) که ششم دیماه 1398 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بازیسازان و بازیپژوهان دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز موفق به کسب عناوین مختلف و جوایز متعدد بالغ بر ۷۰ میلیون تومان شدند. همچنین جایزه بزرگ بهترین بازی جدی سال و همچنین جایزه بهترین مقاله پژوهشی سمپوزیوم بازی های جدی به تیمهایی از دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعلق گرفت.
در این جشنواره، بازی تیزران (حسام ساکیان، سید وحید مصطفوی، عرفان پیربابایی، میلاد جعفری سیسی، روح الله جوانعلی بدر، دکتر یونس سخاوت و دکتر مهدی فراموشی)، برنده جایزه 20 میلیون تومانی بازی جدی سال 1398، جایزه 10 میلیون تومانی رتبه اول بازی منتخب ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، به دلیل استفاده از فناوریهای سنسورهای حرکتی و واقعیت مجازی و جایزه 5 میلیون تومانی رتبه دوم بازی منتخب نیماد به جهت ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی شد.
بازی تواندست (عرفان پیربابایی، دکتر یونس سخاوت و دکتر سکینه گلجاریان و حسام ساکیان) برنده جایزه 7 میلیون تومانی رتبه اول بازی منتخب نیماد به جهت تلاش برای توانبخشی به بیماران حرکتی و کهنسالان و جایزه یک میلیون تومانی بنیاد ملی بازیهای رایانهای شد.
بازی KeepStep، برنده جایزه 3 میلیون تومانی رتبه سوم بازی منتخب نیماد به جهت تلاش برای توانبخشی به بیماران مبتلا به MS ، جایزه 2 میلیون تومانی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، جایزه 2 میلیون تومانی رتبه سوم بازی منتخب ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، به دلیل استفاده از فناوری Projection Mapping شد.
بازی بی گل با هدف ترویج سبک زندگی سالم برنده جایزه 2 میلیون تومانی ستاد مبارزه با مواد مخدر و بازی سارای برنده یک میلیون تومانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای.
همچنین در بخش سمپوزیوم بازیهای جدی 1398، به عنوان بخش علمی، مجموعا 23 مقاله انگلیسی در حوزه بازیهای جدی پذیرش شد که از این میان، 8 مقاله به صورت شفاهی ارائه شدند. از میان 8 مقاله ارائه شده، مقاله با عنوان:
A Game-Based System To Study The Danger Of Advertising Displays For Pedestrians: Are They Really Dangerous?
تالیف سید وحید مصطفوی، یونس سخاوت، صمد روحی، حسام ساکیان محمدی و کاظم پورالوار حائز عنوان مقاله برتر سمپوزیوم بازیهای جدی 1398 شد و جایزه 3 میلیون تومانی بنیاد ملی بازیهای رایانهای را دریافت کرد.
همچنین مقاله دکتر کاظم پورالوار، یونس سخاوت و صمد روحی با عنوان:
The Interplay Between Metacognitive Strategies And Learning Styles In Learning Via Serious Games
برنده جایزه یک میلیون تومانی مقاله منتخب این سمپوزیوم شد.
همچنین هکاتون بازی های جدی که در شهر تبریز با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با موضوع مهارتهای زندگی: انتخاب آگاهانه برگزار شد، جایزه 7 میلیون تومانی قهرمان هکاتون بازیهای جدی 1398 به تیم Team Liquid (کیان علیپور، کاوه علیپور و محمد کارگر) برای بازی Perfection و جایزه 3 میلیون تومانی رتبه سوم هکاتون بازیهای جدی 1398 به تیم Indicate (سحر احمدپور و پیام کیان آرا) برای بازی Lovely Home تعلق گرفت.