برنامه دفاع کارشناسی چند رسانه ای – صبح دوشنبه 16 اسنفد
برنامه دفاع کارشناسی چند رسانه ای – صبح دوشنبه 16 اسنفد 95
ردیف |
نام و نام خانواگی |
استاد راهنما |
استاد داور |
ساعت دفاع |
عنوان پایان نامه |
1 |
شادی بشیریوند |
استاد عواطفی |
استاد بهرام |
9:00 |
بررسی شیوه های مختلف متحرک سازی با شیوه استاب موشن |
2 |
سولماز صالحی |
استاد عواطفی |
استاد صلح کننده |
9:20 |
بررسی تکنیک آبرنگ و قلم فلزی در ساخت یک انیمیشن |
3 |
مریم حقی |
استاد تیموری |
استاد عواطفی |
9:40 |
بررسی گونه فانتزی در انیمیشن های هایائو میازاکی مطالعه موردی انیمیشن"مومو"با تاثیر از گونه فانتزی |
4 |
سیما ذاکری |
استاد صلح کننده و دکتر گلفرشچی |
استاد عواطفی |
10:00 |
بررسی ژانر کمدی در آثار انیمیشن تلویزیونی در ایران و ساخت یک انیمیشن کوتاه |
5 |
هیلاهومند |
استاد عواطفی |
استاد تیموری |
10:20 |
بررسی کارکردهای آذین گری حروف در هویت بصری یک موشن گرافیک |
6 |
سارا فرامرززاده شهانقی |
استاد عواطفی |
دکتر غفاری |
10:40 |
بررسی عوامل هماهنگی موسیقی و تصاویر در ساخت موزیک ویدئوی آموزشی |
7 |
فرشته سعیدی |
دکتر غفاری- استاد صلح کننده |
استاد تیموری |
11:00 |
بررسی شیوه ی روایت در انیمیشن در مکتب یو پی ای وساخت یک انیمیشن کوتاه |
8 |
محمدجواد اکبری |
استاد عواطفی |
استاد صلح کننده |
11:20 |
راه کار های ایجاد حس عمق و بعد در بازی های رایانه ای دو بعدی به منظور افزایش جذابیت بصری |
9 |
اتابک محمدزاده |
استاد روحی |
دکتر غفاری |
11:40 |
راهکارهای ایجاد تست غوطه وری با استفاده از قابلیت های صوت و موسیقی در بازیهای رایانه ای دوبعدی |
10 |
تابان سلطانی |
دکتر غفاری- استاد صلح کننده |
دکتر مصطفوی |
12:00 |
ارزیابی آثار سازمان تبلیغات اسلامی در بخش سینمای زنده وانیمیشن جهت ساخت یک اثر موشن گرافیک برای استان آذربایجان شرقی |
11 |
نیکو جوانمرد |
استاد نیک نیا |
استاد بهرام |
12:20 |
بررسی کاربرد انیمیشن در آموزش شنا و نجات غریق |
برنامه دفاع کارشناسی چند رسانه ای – بعد از ظهر دوشنبه 16 اسنفد 95
ردیف |
نام و نام خانواگی |
استاد راهنما |
استاد داور |
ساعت دفاع |
عنوان پایان نامه |
12 |
صبا عباسی نیا |
استاد بهرام- استاد روحی |
دکتر علیزاده |
14:00 |
طراحی و پیاده سازی کاربرد واقعیت افزوده راهنمای توریست با توجه به رویداد تبریز2018 نمونه موردی خانه مشروطه |
13 |
راضیه ساریخانی |
استاد تیموری |
دکتر علیزاده |
14:20 |
تولید بازی رایانه ای ایرانی برای معرفی تاریخ کهن ایران با استفاده از فضاسازی بناهای تاریخی مطالعه موردی بازی هوارزم(فضاسازی تخت جمشید و فرش پازریک) |
14 |
یادگار فدوی |
استاد بهرام |
استاد تیموری |
14:40 |
استفاده از جلوه های ویژه بصری در تلویزیون و نقش آن در جذب مخاطب
(ارایه به دفتر دانشکده با تاخیر) |
15 |
عطا جداری |
دکتر سخاوت |
استاد روحی |
15:00 |
بررسی تاثیر بازی های واقعیت مجازی و افزوده در درمان بیماران مبتلا به هراس صحبت کردن در جمع با استفاده از شیوه حساسیت زدایی تدریجی |
16 |
شیوا عظیمی |
استاد بهرام |
استاد صلح کننده |
15:20 |
بررسی شخصیت های قهرمان و ضدقهرمان در بازی های رایانه ای و تآثیرات آن بر مخاطب، با رویکردی بر زندگی ایرانی اسلامی |
17 |
سیده فاطمه سیدرضازاد |
استاد روحی |
دکتر سخاوت |
15:40 |
بررسی مراحل تهیه و تدوین سندطراحی و توسعه در یک پروژه بازی سازی |
18 |
پری عظیمی |
استاد روحی |
دکتر مصطفوی |
16:00 |
طراحی و پیاده سازی شبیه ساز تاثیرات بهداشت فردی در روابط اجتماعی با رویکردی بر سبک زندگی اسلامی - ایرانی |
19 |
پریسا عبداللهی |
استاد روحی |
دکتر سخاوت |
16:20 |
طراحی و پیاده سازی شبیه ساز روابط اجتماعی جهت بکارگیری در بازی های سبک نقش آفرینی |