لینک های سمت راست

تاریخ : شنبه 21 اسفند 1400
کد 172

انتشار کتاب

انتشار کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال تالیف جمعی از نویسندگان

کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» تألیف جمعی از نویسندگان و با ویراستاری علمی حسام ساکیان، عضو هیأت علمی دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز منتشر شد.
کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» تألیف جمعی از نویسندگان و با ویراستاری علمی حسام ساکیان، عضو هیأت علمی دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز منتشر شد.
 امروز عرصه بازی‌های دیجیتال به شدت تحت تاثیر ظهور فناوری‌های جدید است و در چنین شرایطی، آینده اکوسیستم بازی در کشور در بخش‌های مختلف تولید، اقتصاد بازی، مطالعه و بازی‌پژوهی، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این چالش انگیزه‌ای برای انتشار کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شده است.
این کتاب در 9 فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر فصل به یکی از موضوعات محوری که پیش‌بینی می‌شود بر آینده بازی در کشور اثرگذار باشد، پرداخته است.
دو فصل نخست کتاب در سه بخش مختلف به بررسی روندهای اجتماعی-اقتصادی اختصاص یافته است.
فصل‌های سوم تا پنجم کتاب به موضوع گسترش کاربردهای بازی در سایر حوزه‌ها و فصل‌های شش تا 9 نیز به تبیین و بررسی روندهای فناورانه می‌پردازد.
هدف هر یک از فصل‌های کتاب، ارائه معرفی اولیه، بررسی کاربردهای آن مبحث در حوزه بازی و مروری بر اقدامات انجام شده در کشور است تا مخاطب کتاب با تعاریف پایه هر یک از روندها آشنا شود.
در آیین رونمایی کتاب «روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال» که ساعت 10 یکشنبه 15 اسفند به طور نیمه حضوری در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، ضمن معرفی کتاب و کاربرد روندهای فناورانه و نوظهور در صنعت بازی، لزوم انجام چنین مطالعات و پژوهش‌هایی در صنعت بازی‌های دیجیتال کشور بررسی گردید.
در این برنامه علاوه بر سید صادق پژمان مدیر عامل بنیاد ، دکتر شاه قاسمی ، دکتر  رضوانی، دکتر تقی زاده و استاد ساکیان به سخنرانی پرداختند.*خبرگذاری برنا yun.ir/aamv86


 

تبریز - خیابان آزادی - میدان حکیم نظامی - دانشگاه هنر اسلامی تبریز

کد پستی : 5164736931   تلفن : 35297591-041   دورنگار :35419719-041

کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه هنر اسلامی تبریز می باشد.